egy kis FMA Alice tollából

2011.08.15. 11:39

most kezdtem elõrõl a sima Full Metal Alchemist-et ezért gondoltam hozok pár képet, Mary tudom h nem ismered de ez alap mû szal. mindenképpen be kell pótolnod!:D ezért neked ez egy kis kedvcsináló:D;)

na akkor balról jobbra: Roy Mustang(Állami Alkimista), Winry Rockbell(Auto Mail készítõ), Alphonse Elric-a nagy páncélosXD(Alkimista), Edward Elric(Állami Alkimista) 

Edward:) 

  

Al és Ed fiatalon:) 

Ed és Mustang:)

megint Ed:D..harc közben

 

éa végezetül néhány szó az animérõl:

filózófikus stílusú anime nem kisgyereknek való mégis vicces vannak benne harcok és izgalom..mégse hasonlítható mondjuk a bleach-hez vagy a naruto-hoz mivel nem a harci technikák a fontosak. ilyen szempontból sokkal életszerûbb és érettebb is mint a népszerû shonen fighting animék, nem tud csalódást okozni:)

na akkor komikat kérek és Mary remélem sikerült felkeltenem az érdeklõdésedet:D 

A bejegyzés trackback címe:

https://fvb2.blog.hu/api/trackback/id/tr85903271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fvb 2011.08.15. 22:41:07

Ja,biztos jó,majd megnézem :) de már láttam belõle 1-2 részt,emlékszel? :D (mary)

fvb 2011.08.15. 22:58:15

igen én emlékszem:D de azt nemhiszem h te isXD..mármint a részletekre...mennyire emlékszel?(Alice)

fvb 2011.08.15. 23:20:27

nagyjából emlékszem :)

fvb 2011.08.15. 23:24:13

naa meséld el!!:Dkíváncsi vagyok:D (Alice)

inu4ever 2011.08.16. 10:20:49

"ó biztos te vagy Az acél alkímista a páéncélban " all:"öh hogy neem nem én .. a bátyám az" végig méri Ed-et "a bátyád? ..én azt hittem a kisöcséd:o" Ednek vörös lesz a feje a dühtõl:"kit nevezel te KICSINEK???" XDXDXD vagy valami ilyesmi .. imádom :D

fvb 2011.08.17. 00:05:17

jaXD..."ki olyan kicsi h a bolha is nagyítóval nézi??!"....."Kit söpör el a bolhatüsszentés is??!"XDXD......"Ed ilyet egy szóval se mondott"XD(Alice)
süti beállítások módosítása