Alice: Boldog Szülinapot Leah

2011.05.08. 10:32

  

Farkas vagyok!Farkas vagyok,
Igen, érzem ott legbelül,
Farkas vagyok,
Emberi létem feledésbe merül.
Farkas vagyok,
Lelki harcomat vívom,
Farkas vagyok,
Segítségül a sötétséget hívom.
Farkas vagyok,
Küzdök létemért, míg élek,
Farkas vagyok,
Már semmitõl sem félek.

Farkas vagyok,
Nem ember már réges-rég,
Farkas vagyok,
Tán nem is voltam ember még.
Farkas vagyok,
Egy harcias õsi faj,
Farkas vagyok,
Hol megjelenek, ott a baj.
Farkas vagyok,
Korcs eb vére folyik ereimben,
Farkas vagyok,
Te is látod szemeimben.

A Telihold felszállt az égre,
Lenézett erre a furcsa lényre,
Fényével a patakhoz üldözte,
A patak pedig visszatükrözte:

Farkas vagy,
Farkas vagy,
Farkas vagy...

Farkas vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://fvb2.blog.hu/api/trackback/id/tr345903309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fvb 2011.05.09. 15:58:42

igen :) heppi bdéj tú jú :D alice-nél XD
süti beállítások módosítása